tiistai 2. helmikuuta 2010

Liikuntaa ja välipäiviä

Ma, ti, pe ja su olin Elixia Alexiumissa treenaamassa. Sunnuntaina olin BodyPumpissa pitkästä aikaa. Torstaina ja lauantaina pidin välipäivinä liikunnan suhteen.


Keskiviikkona kävin kokeilemassa koululla Bailatino-tuntia, joka oli mielenkiintoisaa. Tuntia ennen käväisin koulun kuntosalilla lämmittelemässä lihaksia.


Viikon ajan olen käyttänyt lisäproteiinia, joka auttaa lihasten palautumisessa. Enää ei oikeastaan ole edes lihaskipuja, vaikka treenaisikin viisi päivää viikossa.




Olen yrittänyt "tarkkailla" ravintoani ja syödä hieman terveellisemmin. Esim. enemmän kuitua ja proteiinia normaalin ravinnon lisäksi.

Tänään kävin kokeilemassa Pilatesta. Pilates vahvistaa ja rentouttaa koko kehoa keskivartalon hallinnan kautta. Pilateksessa vahvistetaan erityisesti kehon syviä lihaksia hengityksen rytmittämänä.

Huomenna todennäköisesti pidän välipäivän, sillä torstaina tai perjantaina olen menossa koulukaverini kanssa treenaamaan. 

1 kommentti:

  1. Jee. Mä oon taas vähän plösähtäny ku oon tehny ryhmätyötä ja kaikkee muutakin "pakollista" kaikkien kivojen jumppien aikaan :( Mut ens viikolla taas :D

    VastaaPoista